Des del consell comarcal ofereixen cursos de formació online per assessorament sobre l'accés a l'administracio pública per mitjans electrònics. Aquests cursos tindran una durada de dues hores i un suport posterior en la part pràctica i es realitzaran si hi ha un mínim de deu persones inscrites.
Estan dirigits als diferents col.lectius, sobretot per aquells que estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per efectuar qualsevol tràmit d’un procediment administratiu . a) Les persones jurídiques.
b) Les entitats sense personalitat jurídica.
c) Els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l’activitat professional esmentada. En tot cas, dins d’aquest col·lectiu s’hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils.
d) Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l’Administració.
e) Els empleats de les administracions públiques per als tràmits i actuacions que efectuïn amb elles per raó de la seva condició d’empleat públic, tal com determini reglamentàriament cada Administració.
Llista de cursos i enllaç d'inscripció esl trobareu adjunts