El 80% de les incidències a través del servei LINIA VERDE han estat ja solucionades.

Dimarts, 18 d’abril de 2017

Segons dades del servei LINIA VERDE , el 80% de les incidències han estat ja solucionades.

Gràcies a la implantació d'aquest servei, els veïns del municipi disposen d'un canal de comunicació de desperfectes directe amb l'Ajuntament.
Línia Verda afavoreix l'ús de les "bones pràctiques" mediambientals i en conseqüència, en el desenvolupament d'un municipi sostenible.
S' ha demostrat una molt bona acollida del servei i prova d'això, és l'ús continu que es fa d'aquest.
El tipus d'incidències que més s'han comunicat són aquelles que fan referència a "Enllumenat", "Recollida de Mobles i Efectes", "Neteja" i "Voreres i Calçades".
A dia d'avui, s'han comunicat 388 incidències de les quals el 80% han estat ja solucionades.

El Consistori se sent molt satisfet dels resultats obtinguts fins a la data i agraeix la important participació ciutadana que demostra la implicació i interès dels ciutadans pel seu municipi.

Darrera actualització: 19.04.2017 | 14:50