Estrenem un nou canal de comunicació: Whatsapp

Dimecres, 20 de gener de 2016

L'Ajuntament posa a l'abast dels ciutadans diversos canals de comunicació per mitjà dels quals es poden fer consultes, comunicar incidències o reclamacions, dur a terme tràmits de manera telemàtica o rebre informació sobre el municipi. 

 Ara estrenem una línia de whatsapp  per donar informació a la ciutadania en casos de caire urgent ( emergències per nevades, fortes pluges,) ... i per rebre informació de tallers, cursos, activitats...  

Només cal accedir a l' enllaç de sota i omplir el formulari amb el nom , cognoms i el número de mòbil.
Important : haureu d'afegir en la llista de contactes del vostre mòbil el número de telèfon 609284081.

*Aquest número de telèfon només rep missatgeria.

Recordem que també disposem d'un butlletí digital que es publica cada divendres amb un recull de tota la informació publicada al web institucional. Per donar-vos d'alta  cal accedir a l' enllaç de sota i podreu triar les vostres preferències (agenda, notícies, taulell d'anuncis i/o perfil del contractant).

Per iniciar tràmits de manera telemàtica, podeu accedir a la plataforma e-tram de la seu electrònica .
Aquí podeu realitzar diferents tràmits sense haver-vos de desplaçar. Alguns dels tràmits requereixen disposar d'un certificat electrònic. Si voleu més informació sobre com disposar d'un certificat electrònic podeu accedir a ll' enllaç adjunt.

Si sou proveïdor de l'Ajuntament i heu de presentar factures, podeu utilitzar la plataforma e-fact.

I ens podeu seguir a les xarxes socials: facebook  i twitter  i també a youtube

Si ho preferiu, us atendrem de manera presencial i/o telefònica (938010329) a l'OAC (Oficina d'atenció a la ciutadania) situades a l'edifici de l'Ajuntament en horari de dilluns a divendres de 9:00 a 14:30 h. i tardes de dilluns i dimecres de 17 a 20 hores.

Per a més informació, contacteu amb l'OAC.
 

Darrera actualització: 26.09.2016 | 11:23