Nou servei de comunicació d'incidències a través d'una aplicació de mòbil

Dilluns, 27 de juny de 2016

Durant aquest mes de juny, l'Ajuntament de La Torre de Claramunt posa en funcionament el servei Línia Verda. D'aquesta forma pretén crear un canal directe de comunicació de les incidències localitzades en el municipi.
 

Gràcies a aquesta iniciativa, els ciutadans del municipi podran beneficiar-se dels avantatges que ofereix Línia Verda. Aquest servei serveix com a canal directe de comunicació de les incidències que es detectin en l'equipament urbà del municipi. Per a això l'usuari es connecta a la web de Play Store o APP Store en funció de la tecnologia emprada en el seu dispositiu mòbil (Android / iOS). Selecciona la APP Línia Verda, i la descàrrega es duu a terme de forma gratuïta. A partir d'aquest moment, només ha de triar el seu municipi i ja pot començar a utilitzar el servei Línia Verda. El procediment és molt ràpid i senzill. Per comunicar una incidència, n'hi ha prou amb seleccionar la tipologia. Per geolocalización, l'aplicació s'encarrega de detectar de forma automàtica les coordenades exactes en les quals se situa la mateixa. Encara així, l'usuari també pot fer-ho manualment si decideix enviar l'avís a un altre moment des d'un altre lloc. Posteriorment, es pot adjuntar una foto de la incidència amb una breu descripció. Una vegada enviada, el responsable designat rebrà notificació de la mateixa. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. Una vegada resolta, el ciutadà rep una notificació en el seu mòbil. Per comunicar una incidència també es pot fer a través de la web www.liniaverdalatorredeclaramunt.cat. Una vegada registrat, l'usuari podrà també posar en coneixement el desperfecte detectat. Línia Verda és un servei completament gratuït. El ciutadà i empresa del municipi pot beneficiar-se dels avantatges que ofereix sense necessitat de dur a terme cap contraprestació econòmica. Amb la implantació d'aquest servei, l'Ajuntament de La Torre de Claramunt pretén oferir als ciutadans i empreses un canal de comunicació directe per així aconseguir un municipi que compleixi les normes bàsiques de benestar social.
Darrera actualització: 26.09.2016 | 11:30