Una app permet comunicar incidències a la Torre de Claramunt

Dimecres, 29 de juny de 2016

S'obre un nou canal de comunicació directe dels veïns amb l'Ajuntament 

Aquest mes de juny La Torre de Claramunt ha estrenat el servei de Línia Verda, un canal directe amb l'Ajuntament per a comunicar incidències localitzades en el municipi. L'objectiu és aprofitar les noves tecnologies pel bé comú, per aconseguir entre tots un poble que compleixi les normes bàsiques de benestar social.

Es tracta d'un servei gratuït al qual es pot accedir per via web (www.liniaverdalatorredeclaramunt.cat) o baixant l'aplicació mòbil a través de Play Store o App Store en funció de si el dispositiu és android o iOS. Aleshores només cal escollir el municipi i escollir al menú si es vol fer una consulta o notificar una incidència.

Per comunicar una incidència, n'hi ha prou amb seleccionar la tipologia. Per geolocalització, l'aplicació s'encarrega de detectar de forma automàtica les coordenades exactes en les quals se situa la mateixa. Encara així, l'usuari també pot fer-ho manualment si decideix enviar l'avís a un altre moment des d'un altre lloc. Posteriorment, es pot adjuntar una foto de la incidència amb una breu descripció. Una vegada enviada, el responsable designat rebrà notificació de la mateixa. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. Una vegada resolta, el ciutadà rep una notificació en el seu mòbil.

Darrera actualització: 26.09.2016 | 11:30