El passat 25 d’octubre l’EAP Capellades va iniciar la campanya de vacunació antigripal 2021-2022, aquest cop feta conjuntament amb l’administració de la dosi de record per a les persones de 70 anys o més i persones de qualsevol edat que havien rebut una dosis de vacuna Janssen.
En totes aquestes setmanes s’han arribat a administrar al CAP Capellades i als consultoris locals de Vallbona d’Anoia i la Torre de Claramunt, així com en els espais cedits pels Ajuntaments d’aquestes poblacions 1031 dosis de vacuna COVID i 1994 dosis de vacuna antigripal.
A principis de setmana es va ampliar l’edat per a administrar la dosis de record de vacuna COVID a les persones de 60 a 69 anys. Per tal de poder donar cita el més aviat possible s’ha tornat a habilitar el punt de vacunació massiva de l’Escorxador d’Igualada. Es pot demanar cita prèvia tant a l’EAP, si es té disponibilitat, com als punts de vacunació massiva accedint a vacunacovidsalut.cat
També s’informa que Salut ha habilitat un enllaç per a poder descarregar el certificat verd digital sense necessitat d’accedir o donar d’alta a LMS ( La Meva Salut). Es pot adquirir aquest certificat a través de l’enllaç vacunacovidsalut.cat