Servei especial de suport a la ciutadania per a l’impuls de la tramitació electrònica

Dijous, 4 de juny de 2020

Com ja s'ha anat publicant, des de l'Ajuntament s'estan prenent  mesures de tot ordre de suport a les famílies, les empreses i els/les autònoms/es adreçades a minimitzar l’impacte social i econòmic derivats de l’estat d’alarma per COVID19.

Per poder beneficiar-se de totes aquestes mesures els/les ciutadans/es, empresaris/àries i autònoms/es, necessiten fer tràmits i requereixen de documentació que han de facilitar diferents administracions, i això exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits.

Es per això que Diputació de Barcelona ha activat un servei de caire gratuït, que es posarà en marxa des del 8 de juny fins el 24 de juliol , per donar suport en aquesta relació telemàtica que s'ofereix als ajuntaments SeTDIBA  com és el de La Torre de Claramunt.
L'objectiu és prestar atenció personalitzada i especialitzada en relació a factures, notificacions, instàncies , sol·licituds electròniques, alta de certificats digitals necessaris per realitzar els tràmits , sigantura electrònica. 

Per accedir a aquest servei es podrà fer trucant al telèfon 934.020.606 del 8 de juny al 17 de juliol de 9 a 18 h i del 20 al 24 de juliol de 9 a 14 h o enviant un correu a tramits@diba.cat .

 

 

Darrera actualització: 12.06.2020 | 11:16